Retourneren en klachten
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hejhygge.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Waardevermindering
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Formulier herroeping Hej Hygge
Let op!
Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour
_Producten die gepersonaliseerd zijn kunnen niet geretourneerd worden. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Hierbij gaat het om producten die bedrukt worden met naam.
Je retour kun je verzenden naar :
Hej Hygge- retour
Tnv Nynke Iwema
Geert Knolweg 3
8501 MH Joure
Let op! Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die zijn zoekgeraakt in de post, zonder bewijs van verzending.
Wij adviseren daarom om retouren terug te sturen met een track & trace.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens is. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hejhygge.nl. Dan kunnen we kijken naar een gepaste oplossing.
Klachtenregeling WebwinkelKeur
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar UWEMAIL@uwwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.